geborduurd kussen

Hebben jullie ook zo genoten van het mooie weer afgelopen week? De tuinen staan nog vol bloeiend spul en dat maakt het allemaal zoveel fleuriger. Ik kan er intens van genieten.
Onze roos ging zowaar opnieuw bloeien.

Afgelopen vrijdag beloofde ik jullie een geborduurd kussen van Martha.


Hierbij laat ik jullie dit zien.
Want wat is ie mooi.

En telkens wanneer ik zo'n borduurwerk zie, ben ik onder de indruk van al het werk dat er in zit.
Het lijkt mij zeker niet eenvoudig.


Maar ik moet zeggen dat al die vakjes borduren mij toch wel wat lijken. Misschien omdat het per vakje te doen is? 

Ik hoop nog eens wat van Martha te kunnen plaatsen. Er zal best nog wel meer moois daar in huis zijn om te laten zien...;-)


Reacties

  1. Ik vind het geweldig! Hoe kan iemand rustig zitten en daar de tijd voor nemen? Of word je rustig door dat te doen, vraag ik me af.

    Petje af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat mooi!
    Het lijkt net of er stofjes voor zijn gebruikt als je het van een eindje bekijkt.
    Ik hou wel van borduren, maar ook van afwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk het is mijn moeder die het kussen heeft geborduurd. Ik ben trots op haar ��

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts