draad omwikkelen

Dit idee is niet van mij. Zelfs de foto's niet. Nou ja, de originele waarvan ik weer foto's heb gemaakt dan...

Het staat op mijn to-do-list. Maar of er ooit van kom?



Daarom deel ik het maar eens.
Het komt uit een verzamelmap en ik denk dat het al 30 jaar geleden in een handwerkblad stond.
("handwerken"of zo).



Misschien vinden jullie het net zo'n goed idee als ik en kunnen jullie er eerder iets mee.

Het is nogal bewerkelijk, maar mijn idee was om het van rietjes te maken met iets dikker draad er door.
Dat kan vast ook wel.
Wie van jullie zou zoiets ook wel willen maken?

Reacties

  1. Leuk om weer eens te zien. Ik heb het wel gedaan met lange bamboe kralen en in het ziekenhuis spaarden we de naaldbeschermers van de spuiten. Ook wel raamhangers gemaakt, had je minder nodig . . .

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten