aquarel


Pas geleden heb ik een verfdoos gekocht. Een heel eenvoudige, volgens mij zelfs voor kinderen.

Maar voor ik aan de slag ging, heb ik wel goed aquarelpapier gekocht, want ik weet nog dat dat belangrijk is.

En ja...dan moet je eigenlijk wat oefenen. Laat ik maar beginnen met iets dat me qua tekenen nu het beste afgaat... bloemetjes.



Dus dienblad voor mijn neus (ik zat lui te wezen op de bank) met daarop de doos, kwasten en het papier. Beetje lastig als je gaat verzitten, dan ben je -als je niet uitkijkt- nat.



Dit is het geworden. Ik heb met een fijnlijner naderhand de bloemen getekend.

Ik denk dat ik iets andere kleuren moet hebben.
Mengen is lastig en de kleuren zinnen me niet helemaal.



Ga ik die kleuren nog kopen? We zullen het zien.

Reacties

  1. Jammer dat jij nog niet tevreden bent over de kleuren. Ik vind het namelijk een erg leuke kaart geworden.
    Die kun je met een gerust hart naar iemand sturen.
    Geweldig als je zo zelf leuke kaarten kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, ooit ook een poging gedaan maar vind mezelf niet erg handig. De kleuren kun je toch mengen tot je tevreden bent over de kleur. Of meer water gebruiken en deppen? Jou kaart ziet er erg goed uit. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. owww heerlijk!!! aquarelleren!!!
    ik weet nog dat ik voor het eerst echte aquarel setje kocht. van talens.. is helemaal niet zo duur hoor..en het mengt zooooooo fijn.. je doet echt heeeeeeel lang met een blokje kleur
    kom op..gun jezelf dat beetje extra!
    dan krijg je nog veel meer plezier in.. dit setje hou je gewoon voor als je kleinkinderen er zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten