voile zakjes met kant en kraaltjes

Het is alweer een tijd terug dat ik in een woonwinkel 'viel' voor een tasje/zakje van voile stof met kantjes en kraaltjes. Rond de tijd van kerst dwaalde ik daar rond en waarschijnlijk had de eigenaar van de zaak deze zakjes bedoeld om te verkopen voor in de boom.

Maar dat hóeft natuurlijk niet. Ik was er verliefd op en mijn portemonnee had dat bedrag nog wel.
Dus kocht ik dat.



Hoeveel van die zakjes zou ik namaken? Voile genoeg thuis.

Ik ben er eens aan begonnen, maar in de haast waar het toen mee moest gebeuren, wilde
dat natuurlijk niet.

Dus hing dat zakje te pronken boven mijn naaitafel.

Afgelopen zondag had ik even zo'n lekker rustmomentje...Een uurtje niks, zeg maar.
Net genoeg om dat tasje tevoorschijn te halen en een tule tasje te vinden die nog kaal was.


(Volgens mij verkopen ze ze bij Xenos per aantal tegelijk?)

Kraaltjes, stukje kant, naald en draad.



Tja en wat dóe je er dan mee.....

Reacties

  1. Dat doe je er dus mee. Leuk en mooi gedaan.
    Fijne dag en groetjes.
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om een cadeautje in te geven.

    Voor een wat ouder meisje. Paar snoepjes erin en geld of een klein cadeautje.

    Stukje zeep indoen voor in de linnenkast, toilet of ?? (houd ik niet van, maar anderen wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. TE leuk weer!!
    Echt leuk voor een kleinigheidje.
    Een mooie (zelfgemaakte) bonbon, geld, oorbellen, gummetjes, haarknipjes, ach, noem maar op, je kunt er van alles mee.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten