terug van vakantie.


We zijn weer thuis... na een fijne vakantie vangt het normale leven weer aan.

Van een aantal van jullie hoorde ik dat je niet op vakantie ging om wat voor reden dan ook.
Soms komt het een jaar (of meerdere) niet uit.
Vanwege tijd of mogelijkheden.


Dat wil niet zeggen dat je niet kunt genieten van zomerweer, van de prachtige bloemen die bloeien in je eigen tuin of op je balkon of zelfs in de straat om de hoek. Want wat hebben we een mooie zomer!

Soms heb je alle ingrediënten in huis om wel te genieten en zelfs op vakantie te gaan, maar wil het in je hoofd of je lijf niet lukken...Dan gaat de zomer donker voorbij. 


Ik wens je in zo'n gesteldheid troost toe. En een hart in de buurt dat met je meeleeft en je steunt, hoe dan ook.


Wij zijn wel weg geweest... hebben op het huis van één van de kinderen gepast in een ander deel van het land. Zo konden zij onbezorgd op vakantie, omdat er voor hun dieren werd gezorgd en wij hadden eens een andere omgeving om te verkennen.


Ik houd van onverwachte "verrassingen".. dingen die ik tegen kom onderweg die origineel zijn.
Dat zit vaak al in een "klein hoekje" en dus moet je eigenlijk aldoor je fototoestel op zak hebben.



Maar niet altijd kun je iets vastleggen op de foto. Soms sjees je er in de auto te snel voorbij.
Daarom gaat het met fietsen of lopen beter.




Mijn man moet wel geduld hebben, die loopt graag door. Maar ik wil nog wel eens stoppen doordat ik iets zie dat ik de moeite waard vind.



Ik verzamel nou eenmaal graag ideeën...én plaatjes.

Maar al met al...we zijn weer thuis. Eens kijken of ik nog wat heb om te laten zien komende tijd...

Ben je al weer bezig om je in te stellen op komend seizoen of geniet je nog van wat vrijheid?



Een aantal foto's hierboven zijn genomen in Bourtange..ook dit leuke keukentje achter in een winkel aan het pleintje.

Reacties

  1. Fijn Elizabeth dat je er weer bent en een fijne vakantie hebt genoten. Heel herkenbaar dat de man altijd door loopt. Bourtange is inderdaad een prachtige plaats. Wij zijn er dit jaar ook geweest. Het was de moeite waard. Hier genieten we na van het heerlijke weer in rustig tempo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's heb je gemaakt en ja ons eigen landje is ook zo mooi. DH en ik ontdekken ook nog steeds mooie plekjes. Leuk keukentje is dat. Groetjes van Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten