schelpen verwerken in kettingen

Gisteren liet ik de kralen van Joke zien.
Hier nog wat voorbeelden... 

\


Dit keer gaat het over haar vondst om schelpen te verwerken. Geweldig toch?
Ze gebruikt zelfs gebroken schelpen die ze weer op elkaar lijmt en zelfs schildert.


Hieronder zie je bijvoorbeeld ook zo'n schelp. Het lijkt net steen.



En in deze schelp hierboven heeft ze palletjes gelijmd. Het wordt er echt bijzonder van.







Joke, ik nodig je uit om nog een toelichting te schrijven als je dat wilt...

Overigens de draad die Joke gebruikt, is bijvoorbeeld gekleurd elastiek...of ze verft het in één of ander goedje. (Was dat koffie of zo? Ik ben het alweer vergeten, al die tips die ze gaf toen ik de foto's maakte... )


Reacties

  1. Leuk!
    Waar vinden we Joke haar website?
    Mvg Elise

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Elise Joke heeft geen website...Veel van het werk wat ik laat zien, is van vrouwen die geen website hebben, maar in mijn omgeving mooie dingen maken.
      Daarom ben ik ook deze website begonnen, om hen een podium te geven.

      Verwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten