kunstig haar

Mooie haartjes... Vroeger maakte ik een staartje in haar haar... ze kroop dan even later in een hoekje onder de speelplank en trok het elastiek of knipje er weer uit.


Later kreeg ze 4 dochters met bepaald niet het makkelijkste haar. Maar ze kan er wel wat van.
Prachtige kapsels ontstaan onder haar handen.


Inmiddels kapt ze ook bruidjes. Daar plaats ik geen foto's van... (daar heb ik geen toestemming voor ;-)).


Dus even wat foto's uit haar eigen voorraadje voorbeelden.




Mocht je in de buurt van Groningen wonen én een feest hebben? Je zou haar kunnen inhuren om je mooi te maken.
Trouwens ook bruidsmake-up is een specialiteit van haar.


Wil je meer weten? Laat het me horen.
alles-vanellis@hotmail.nl

Reacties

  1. mooiiiiii!!!!
    ik had 2 dochtertjes met kroeshaar.. dat was ook moeilijk!
    meestal veel kleine vlechtjes of een knotje met veel spelden vastgezet.
    want los haar was nooit een optie als je een beetje langer kroeshaar hebt.
    nu straighten ze het altijd en is er veel meer te koop aan haarvet en dergelijke voor krullend haar dan 45 jaar geleden. ik maakte mijn handen vroeg4er nat met olijfolie en smeerde dat toen door hun nog natte netgewassen haar om het een beetje in toom te houden !!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten