kralen maken van papier

Af en toe plaats ik wat van Joke.

Ze maakt prachtige rozen van koffiefilters bijvoorbeeld.
Wil je dat zien, klik dan hier.

En ook hier nog

Maar ze heeft veel meer peilen op haar boog.









Als ze op de inloopochtend komt, neemt ze nogal eens haar eigen werk mee om vast wat voor te bereiden...
Zo zit ze dan papier te draaien bijvoorbeeld, waar ik nog niet veel in zie...
"Wacht maar af..."  dat is de onuitgesproken boodschap.


En ik moet zeggen...ik heb er alle vertrouwen in.
Zie de eerste foto's maar eens... kralen gemaakt van flyers die over waren.
Vandaar dezelfde kleurstelling van alle kralen.
Het heeft iets weg van steen.

Onderstaande langwerpige kralen zijn trouwens gemaakt van het ribbelkantje van koffiefilterzakjes
(die ze overhoudt van het rozen maken?)


Wordt vervolgd: Morgen de schelpen die ze verwerkt.

Reacties

  1. wat leuk.. die kralen heb ik ook wel gemaakt, maar nooit met zulk mooi resultaat!!! en inderdaad moet je voor dezelfde kleur kralen ook hetzelfde papier hebben..
    de langwerpige kralen van ribbelrandje zien er geweldig uit zeg!!
    heb ook dr schelpen kettingen bekeken op je latere blog.. ook erg prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten