kaartjes met doedelwerk


Je hebt van die momenten dat je zit, en dat je íets wilt doen, maar niet te veel.
In zo'n geval wil ik nog wel eens een stapeltje witte kaartjes pakken en gaan doedelen.
In de loop van de tijd ontstaan er dan verschillende soorten kaarten. 





Zo had ik onderstaande als eens gemaakt...


... en bedacht dat het ook andersom kon... zo dus...:


Ga ik helemaal "los", dan wordt het iets als onderstaande:


of:


Maar het "gewone" doedelwerk blijft toch wel mijn favoriet; 




Reacties

  1. Énig! Wat kunstig. Doedel met een grote D.
    Ik voel me maar een Jeanne doedel als ik jouw ge-doedel zie :>)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig!!!
    volgens mij kan je ook deze kunst ruilen!
    als je ze op atc formaat maakt..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten