wat ga jij doen deze vakantie?

Vakantietijd...nou je kunt wel zeggen dat die overtuigend is begonnen.


(Ik trakteer jullie op willekeurige foto's uit de tijd dat de kinderen klein waren.)

Wat een hitte.


Maar ik geniet er wel van... je hoeft niet zo veel. Gelukkig kan ik het werken beperken. Dat scheelt. Niet iedereen heeft die luxe.

Er zijn verschillende projectjes waar ik mee bezig ben.
Van alles tegelijk. Heel herkenbaar denk ik.



Nu is het dus vakantie. Ik stop even met bloggen. Maar ga door met ideeën verzamelen.



Ik hoop na de vakantie weer de draad op te pakken....letterlijk zal ik dat eerder doen trouwens.


Fijne vakantie allemaal.... weet je al wat je gaat doen? Blijf je in Nederland of ga je reizen....

Reacties

  1. Wat leuk, die foto's van vroeger.
    Hier moeten ze nog een paar weken naar school.
    Wij gaan niet weg. Af en toe een dagje uit.
    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk. Zo terugblikken met oude foto's.
    Ik ga een paar dagen naar zee terwijl vier kinderen op kamp zijn.

    En dan gaan we nog twee weken naar Spanje.

    Voor de rest zal het afwisselend Zeeland en thuis zijn.

    Ik heb er wel zin in, in deze vakantie.
    Heerlijk vind ik die zomerse dagen en avonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik blijf thuis. Wij blijven thuis.
    Hier kan je er meer over lezen op den duur: http://thuisblijvenvakantie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik blijf thuis.. ben een labbekak uitkering aan het aanvragen en dat lukt niet zo goed..ahha maar komt vast wel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk die oude foto's te zien, fijne herinneringen.
    wij gaan een cruise maken, volgende week

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts