makkelijk versieren

Dank jullie voor de gezellige reacties op de vorige blogpost. Leuk om te lezen wat voor mooie planten jullie in de tuin hebben en dat sommigen van jullie de zelfde "stijl" hanteren.

Vandaag weer een berichtje uit mijn oude voorraad knipsels.


Ooit stond onderstaande in een blad. Omdat ik toendertijd met textielverf werkte, was dit een briljant idee.
Ik ben er echter nooit aan toe gekomen om dat uit te voeren met textielverf.


Maar een paar jaar geleden -bedenk ik- is dit idee, dat nog ergens in mijn achterhoofd zwierf, wel uitgevoerd met borduurgaren.



Ik zet het nu toch als nog in het blog. Want de zomer komt eraan en bovendien zijn er best wel wat textielverfstiften in de handel. Maar borduren kan dus evengoed.


Dus wie weet breng ik je op een idee.... Het is zó makkelijk!

Reacties

  1. Wat een kleurrijk geheel, wie weet...
    groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laatst kocht ik een verzamelband oude Ariadnes. Al een paar uurtjes heerlijk in zitten bladeren. Geweldig. De Ariadnes zijn een jaartje ouder als ik.
    Het idee van de onderste 2 foto's vond ik daar ook in. Een houten wiegje (pracht exemplaar!, speciaal te bestellen toentertijd) hadden ze bekleed met witte grove stof. Met breigaren hadden ze er grove lijnen op geborduurd. Kleurrijk en strak. Echt mij smaak.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten