werkplek

Al eerder liet ik mijn tafel zien waar ik aan zit te naaien boven.
Er hangt van alles aan de muur.

Er staat vooral veel op die tafel, niet echt handig.
Een tijdje geleden kocht ik in een opwelling een doosje met spoeltjes. Die pasten niet in mijn machine en dus had ik ze in een schaaltje op mijn bureau staan. Weer extra rommel.

Deze week was ik aan het opruimen en bedacht dat ik ze best aan de breipen kon hangen die er toch al op haakjes leunde... ruimt lekker op.
Ik gebruik ze als klosjes garen en als ze leeg zijn, kunnen ze naar iemand die er wel iets aan heeft.


Nou ik toch bezig ben.... nog  een paar kiekjes.


Hoe lang heb ik dit ding al...?  Járen. Vroeger hing ie aan de lamp in de keuken boven mijn naaitafel 
want daar had ik toen mijn naaiplek..(ideaal)

Hier één van de vele foto's van deze hoek...19 jaar geleden genomen. Zie je...aan de lamp hangt ie..

Ik heb geen idee meer wie het heeft gemaakt..maar hij is altijd voor de centimeter geweest...

En dat deze foto. Ik ben aan de zuinige kant, maar wil graag iets uitproberen. Koop ik dus (eindelijk) 3 magneetdoosjes van Ikea, maar dan vind ik het weer genoeg...de magneetstrip laat ik liggen in de winkel. Ik heb een liniaal van metaal die veel goedkoper is. Dat werkt ook.


En dan als uitsmijter de "liefde" boven mijn tafel...


Allemaal en dag vol liefde toegewenst.

Reacties

  1. Die magneet doosjes heb ik ook.
    Heb er 3 foto's achter gedaan, van onze dochter en er zitten haar knipjes enzo in.
    Staat heel leuk, met die foto's en ze zijn erg ahndig vind ik.
    Ik heb er echter wel een (duur??) magneet bord bij gekocht destijds ;-)
    Leuke ideeën heb jij mij gegeven, ik ga ze zeker onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, je eigen plek. Stel je voor als het eens keurig opgeruimd zou zijn... dan is het toch je plek niet meer?
    En handige oplossing, de breinaald met de spoeltjes. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat herken ik wel, iets in een opwelling kopen.
    Maar wat een handige oplossingen heb je.
    groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten