tuinlampen beschilderen

Het is een beetje "crea-komkommertijd". Dat heeft diverse oorzaken en daardoor heb ik niet elke dag een blog.
Is helemaal niet erg, want er is zoveel te vinden op internet, dat jullie heus niet om ideeën verlegen zitten.


Maar ik had toch nog een ideetje, doordat ik mijn mappen aan het opruimen ben.
Ik heb heel wat creabladen verzameld... weet je nog wel: die bijlages van de libelle of margriet met extra ideeën om kadootjes voor sint of kerst te maken?

Die heb ik dus nog.
Met de losse knipsels en patronen die ik in de loop van de tijd tegen kwam.

Veel kun je nu met één muisklik terugvinden op het wereld wijde web en dus kan het weg.

Maar evengoed zitten er mooie dingen bij.

Daarom zo nu en dan eens wat dingen uit de oude doos.
Ik heb geen idee of ik daarmee kwaad doe.. het is al zo lang geleden. Zouden er nog rechten zijn?
Als één van jullie dat weet dan hoor ik dat graag.
Soms kan ik het er gewoon bij zetten: uit de libelle (of zo).

Veel plezier. Voor sommigen misschien niet nieuw, voor anderen weer wel.

Vandaag: lampen voor in de tuin schilderen.



Ach die dingen zijn al jaaaaren te koop. zoals je ziet. Tegenwoordig hebben ze zelfs een zonnecel bovenin. Leuk voor in je tuin dus.

En zo zijn ze nog mooier.

Reacties

Populaire berichten