kadootje mooi verpakt

Laatst was ik in Hardenberg. Daar zit een winkeltje dat ik graag eens mag binnenwandelen.
Kijk hier voor verdere informatie.

Ze maken daar allerlei mooie dingen, maar kopen ook in.
Het is net even anders dan in andere winkels en ik ben dol op zulke originele plekjes.


Toen zag ik deze hanger en ik kon het niet laten. 

Eén van onze dochters heeft een interieur waar dit niet kan ontbreken.
Dus heb ik het gekocht.


Omdat het zo mooi werd ingepakt werd, laat ik dit jullie ook zien.
Misschien heb je zelf iets aan dit schattige label voorbeeld.

Reacties

  1. Oh, wat mooi. Ik ken het winkeltje, heel bijzonder en leuk om binnen te lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oja. Dat is heel erg mooi om te geven en bijna te mooi om uit te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten