dekbedovertrek

Wat is het jammer dat je van sommige mooie dingen die goed lukten indertijd geen foto's hebt gemaakt he? Wat dat betreft heeft deze generatie een streepje voor.

Ik heb ooit eens een dekbed gemaakt voor onze Daan... met Trichem wat ik toen ook zelf verkocht.
Van twee witte lakens aan elkaar maakte ik een dekbedovertrek en mat de lijnen uit.
Daarna schreef ik daar met een textielverfstift  diagonaal" Daan..." op in 4 kleuren.



Waarschijnlijk is er nergens een foto in de albums te vinden met dat dekbed. 
Maar ik heb nog wel het de voorbeelden uit een blad. Aan de hand daarvan maakte ik dit leuke overtrek.



Heel veel ideeën gingen in het plakboek (mijn pinterest toen) om het "een keertje te maken".

Dit heb ik echt uitgevoerd.
Jullie moeten het doen met de oorspronkelijke plaatjes uit het blad van toen.
Misschien kun je er zelf iets mee.

Reacties

  1. Heel mooi. Jij hebt een vaste hand. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Petje af! Wat een werk om dit netjes recht te krijgen. Prachtig resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi hi, Pinterest uit de jaren 80!!
    Grappig dat jij toen ook al alles verzamelde, net als nu, alleen nu gaat het digitaal.
    Trouwens.......vroeger hadden ze ook al leuke ideeën zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts