The Greenman



Hij staat in Holtenbroek, deze 'boom'.  
Geen idee wat het voorstelde toen ik erlangs fietste.
Dan maar eens afstappen... wat was dit nu weer?

Het blijkt een levend kunstwerk te zijn.





Ach, hij ziet er van dichtbij duidelijker uit en ook wel aardig. Beetje sprietig en mager.


In eerste instantie vond ik het helemaal niet aantrekkelijk, maar dat gaat het waarschijnlijk wel worden. Ik denk dat ik elk jaar maar een paar foto's moet schieten. Het is in ieder geval wel een idee, dat me aanspreekt. Ook dat de 'kunstenaar' er nog wel even zoet mee is, haha.

Reacties

  1. Goed gemaakt. Wordt hij ook groen? Vast niet want dan is het effect weg natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg dat je dit laat zien ik vind het echt fantastisch .
    Kunst en natuur verweven .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig. De facebookpagina doet het niet meer.
    http://www.thegreenmanproject.nl
    vond ik meer info en foto's van andere projecten.
    Mooie vorm van kunst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig! Ben benieuwd hoe hij er met blaadjes uit ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb hem nog niet gezien en ik kom daar best wel eens.
    Ik zal eens goed opletten.
    Wel een heel erg leuk idee trouwens.

    Ik kan je volgende bericht (over de schoonmaak) niet openen.
    Ik zie hem in mijn leeslijst, maar als ik hem aanklik zegt je blog dat dat bericht niet bestaat, gek he?!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Achter die man langs (ergens bij de dijk naar beneden) loopt ook een "moeraspad" leuk om eens te lopen. Ik vind het altijd verrassend wat Zwolle eigenlijk te bieden heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat apart zo'n green man, ik ben wel benieuwd hoe hij er gaat uitzien als hij is "gegroeid".
    Je blog viel me op door de naam, ik
    heet ook Elizabeth en mijn kleindochter heet Ellis.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts