lamp van bierdoppen

Creatief!
Dat zijn studenten over het algemeen wel. Ze máken er wat van. Letterlijk en figuurlijk.

Ik stapte voor een bakje koffie de studentenwoning binnen waar onze zoon nog woont.

Bij het binnestappen, zag ik 'm meteen hangen: deze leuke lamp.
Meegenomen door de laatst "binnengekomen" bewoner en onder protest van de andere bewoners, hangt dat ding toch in de gang.
Leuk! Foto!



We zijn er (bijna) doorheen... door het studenten gebeuren.
20 jaar geleden begon onze oudste aan zijn studenten bestaan in een andere stad. Dat was heel wat.
Ik zit eens te tellen...ons kroost bewoonde in totaal 15 'kamers'.
We hebben al heel wat voorbij zien komen. Maar originele vondsten doen het nog steeds goed bij mij.
Als deze periode voorbij is (student zijn ze nu niet meer, alleen wonen ze nog zo) dan zal ik dit soort vondsten gaan missen.
klik hier voor nog meer studenten foto's



Wat deze vondst betreft: Je moet een beetje je best doen, maar dan zie je de oorspronkelijke lamp.

Reacties

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten