kussen-poef en bloesem


Een totaal ander kussen als ik eerder deze week liet zien.
Een kussenpoef, maar dan een romantische.

De bloem is uit een t-shirt geknipt van onze jongste dochter. Ze droeg dat jaren geleden toen ze nog op de basisschool zat. Ik vond het zo'n mooie print dat ik 'm er na het verslijten van het shirt uit heb geknipt.


En nu pronkt ie op de poef.

Nog even de takken, die ik deze week liet zien:


zien er nu zó uit.... Geweldig toch!
dit is een leuke ontdekking, 
want buiten bloeit de boom voorlopig nog niet. En als ie bloeit, is het meestal maar een week goed.
Nu kan ik er een paar keer achter elkaar bloesem van kan 'trekken'.


Reacties

  1. Het is een heel leuk kussen geworden,zo!
    Ook ik heb wel spulletjes liggen die ik uit kleding geknipt heb.Gewoon omdat het zo mooi is en zonde om weg te gooien!Komt altijd wel weer van pas!

    Lekker genieten van je bloesemtakken,goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is allebei een lust voor het oog.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee, dat kussen met die bloem.
    Ik maakte ooit eens een knuffel voor mijn dochter van een shirt wat haar te klein was geworden.
    Daar stond een aapje op en daar maate ik een knuffel van.
    Zo heb je er meteen een mooie herinnering bij.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten