Hoe deden we dat zonder Pinterest ?

Vraag je je nog wel eens af hoe we creatief konden zijn zonder een dosis "Welke" of "Pinterest"?

Hoe ging dat toen eigenlijk?


Meestal via boeken... tijdschriften en damesbladen... Die inspireerden ons.
En nog steeds zijn dit volgens mij geliefde bronnen, maar er wordt toch enorm veel bij elkaar gesprokkeld aan ideeën van anderen via boven genoemde internet mogelijkheden.


Bij het opruimen van de boekenkast vond ik dit boekje.Ik verzamelde alle trakteer mogelijkheden gewoon in een goedkoop notitieboekje.
Geen idee of ik het al eens heb laten zien.
Ik heb geen zin om daar nu op mijn eigen blog naar te zoeken.


Ik dacht dat ik dit boekje al lang naar één van de kinderen had gedaan...Niet dus.


Hier is mijn Pinterest-versie van- laten we zeggen- rond de 25 jaar geleden.
(oef, ben ik al zó oud?)

Reacties

  1. Ja, die heb ik hier ook nog! Niet van 25 jaar oud maar het had echt wel wat (en stiekem zocht het soms wat makkelijker terug)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ook nog zo iets met vooral handige tips, ook wel recepten. Ja nu is er zo ongelofelijk veel moois te vinden dus is het niet meer nodig. Anders een fotootje maken en opslaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je was super voor op je tijd, wat leuk ja ik ken het heb ook van die verzamelingen ha ha .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O ja, vroeger hadden we schriftjes!
    Ik had ook een multomap waar ik in tekende en schreef. Soms schreef ik patronen over...
    Ik deed het al heel jong!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Herkenbaar. Plakte zelf recepten en leuke dingen in een oude agenda. Vond er een poosje geleden nog een paar bij het opruimen.
    Groet Mieke R

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja hoor ik doe het nog steeds ..alles bij elkaar in mapje of schrift...ik blijf het handiger vinden dan een computer en van pinterest snap ik niks..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten