luiertas van tafelzeil

Pas geleden hadden we het erover...Jenny en ik. Over een luiertas. Een nichtje van haar is in verwachting en ze wilde haar verrassen met een luiertas.


Wat een gaaf idee. Jenny liep op dat moment nog na te denken over hoe ze dat zou doen en daar hadden we het over.
Nou, het is dus helemaal goed gekomen.


Niet dat ik anders had verwacht. Jenny heeft al zoveel hobbels genomen met naai- en handwerk, dat dit voor haar goed te doen is.

Ze stuurde me deze foto's toen ze klaar was met het maken ervan.


En wat is de tas leuk geworden! Ze heeft er meteen een luier etui bijgemaakt.


Wat mij aanspreekt, is het materiaal, misschien bedoel ik wel: de print. Niet te popperig  (alhoewel dat even goed zou zijn) maar een beetje stoer en heel modern.


Dank je, Jenny, voor de foto's. En wat zal je nichtje er blij mee zijn!

Reacties

  1. Heel gaaf geworden. Leuk om daar tafelzeil voor te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke tas!
    Lekker vrolijk stofje.
    Daar zal het nichtje vast blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten