kussen met labels


Zo af en toe pak ik een lap stof uit mijn kast, die er al een hele poos ligt.
Dan weet ik het ineens... "dit kan ik ervan maken".

Eigenlijk was ik van plan om roze stof te vinden en nog een lief kussentje te maken bij het patchwork kussentje.
En toen kwam deze stoere grijsgroene denimstof in mijn handen.

"Dan maak ik daar maar een kussentje van"



Ik heb een jampotje waar alle afgeknipte labeltjes in zitten, die ik vaak op tassen naai om ze op te fleuren. 

Nu heb ik daarmee een labeltjes kussentje gemaakt.
Eerst rangschikken en kijken hoe het het leukst ligt.
Dan vast spelden en naaien.



Daarna -om het af te maken- er nog een koortje met de hand op genaaid.



Heel iets anders weer, maar zó leuk om te doen!



En dat roze kussentje? Dat komt nog wel een keer.


Reacties

  1. Leuk idee! Ik heb er ook nog zoveel in een bakje.....

    Groetjes,
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk en origineel idee!!
    groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig! Van oude lompen knip ik wel de knopen af, maar labeltjes...nee. Volgende keer toch eens op letten.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten