glazen kralen als lichtvangers

Vrijdag heb ik zitten bellen met onze hoogzwangere dochter. Heel gezellig allemaal.
Zij bracht haar tijd door met allerlei knutsel- en creadingen, dus het ging niet alleen maar over baby's en zo ;-)... 


Omdat ik -met zoveel niet-naast-de-deur-wonende kinderen-  nog wel eens aan de telefoon hang, zet ik 'm tegenwoordig vaker op de speaker.
Zo kan ik doorgaan met waar ik mee bezig was, of iets gaan doen wat je makkelijk afgaat met een sprekende telefoon in de buurt.

Dat was nu ook het geval. Ik zat op dat moment achter mijn werktafel en had alle glazen kralen /knopen tevoorschijn gehaald.


Want ik heb veeeeel raam op het zuiden en daar schijnt veeeeel zon doorheen. Dan zijn lichtvangers best mooi om te zien. 

Ik had me voorgenomen om kristal-glas neer te hangen, maar dat moet ik kópen, en dat doe ik dan weer niet.

Dus eerst maar eens kijken of er iets in huis is... wat er ligt te liggen.


Al pratend en al rijgend is er dus een stukje ketting ontstaan. En dat hangt nu.


Nou mag de zon weer gaan schijnen  (Eerst even mijn ramen lappen)

Reacties

  1. Ondertussen heb ik gelezen dat je oma bent geworden. Van harte gefeliciteerd!Al een mooi koppeltje kleinkinderen onderhand. Wat leuk hè?
    Fijne dag, groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee.
    Staat prachtig.
    Ik gebruik op het moment ook het liefste mijn "oude rommel" zoals ik het noem.
    Ik koop NIKS meer, maar gebruik en pimp alles wat hier in huis ligt.
    Dat maakt het NOG leuker vind ik.
    Ga je nog meer slingers maken?
    En je kleinkind is geboren lees ik in de reactie hierboven?
    Gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten