gebreid popje van Lenie

Lenie, die de chocolade-poepjes had bedacht, had ook dit popje gebreid.


Wat een schatje. Met dat ik het popje zag, wilde ik het graag aan jullie laten zien.
Dus daar vroeg ik toestemming voor.

Wat blijkt.... Het patroon komt uit een boekje van zeeman dat ze voor haar verjaardag van mijn zusje had gekregen. Omdat ze dat ze leuk vond, heeft ze dit popje gemaakt voor mijn zusje. 


Het patroon heeft ze een beetje aangepast. Bijvoorbeeld iets andere benen en armen en de vingers gemarkeerd op de handen.
En dan die kleding!  Wat lief... 


Ik denk dat mijn zusje het heel leuk vindt en haar kleindochter nog meer!

En ik ga toch eens op zoek naar dat boekje van Zeeman.

Dank je wel Lenie.

Reacties

  1. Leuk, dat Lenie het popje dan weer aan uw zusje geeft! Knap om zoiets te maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten