brocante doosjes

Anne Lies liet me de verf zien die ze bij de Action verkopen. Van die home decoratie-flesjes.
Ik had ze al wel gezien in de winkel maar had geen idee waarvoor ik ze zou gaan gebruiken, dus heb ik ze laten staan.

Maar ja...als je dan een goed voorbeeld ziet van wat er mee kan, gaat het toch kriebelen.
Leuk dat een ander je dat dan even voordoet he?

In dit geval dus Anne Lies.
Ze had er al een luikje mee geschilderd en zocht naar nieuwe "verf-slachtoffers".


Dat is gelukt, ze stuurde me deze foto's toe.



Ook de kantjes zijn van van de Action. Ze zijn er op geplakt.
Dat kan best met dit soort doosjes.


Mooi Anne Lies, past precies in je kamer.

Reacties

  1. Ziet er heel romantisch uit zeg.
    Ik heb ze ook, die flesjes. Ik doe er alles mee, zelfs meubels schilderen (zie mijn blog, het prinsessen kastje, de laatjes)
    Zo stiekem weg heb ik nu bijna alle kleurtjes al gekocht. Ik koop gewoon steeds een flesje, hi hi.
    Schaf ze maar aan, je zult zien dat je ze op een dag nodig zal hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten