kussen gemaakt van jute

Onverwachts had ik een ochtendje vrij.... heerlijk. Ik heb naast een paar noodzakelijke dingen ook een interessant radioprogramma geluisterd en gelijk een kussentje genaaid.



Van Ruud kreeg ik een poosje geleden een paar jutezakken die gebruikt worden om hout in te verkopen.
Daar kon ik wel iets mee. Inmiddels is wat beland bij een dochter die er om vroeg.. 
klik daarvoor hier

En ik heb er een lamp van gemaakt, maar die is niet helemaal naar mijn zin. Eerst verbeteren voor ie op mijn blog mag.

Maar dit projectje is wel geslaagd.
Ik heb een kussen gemaakt van één van de zakken. 



Het kussen is gevoerd met witte stevige stof zodat die er iets doorheen schijnt.
De opdruk vind ik erg leuk. 


Aan de achterkant heb ik een zak gemaakt waar je makkelijk je boek/krant of afstandsbediening in kunt stoppen. Handig op de bank. 

Zoals je ziet, heb ik uitgevonden hoe ik een naam op de foto kan zetten. Wel een beetje expirimenteren nog. Want als ik de foto zo groot op mijn blog zet, hoef ik de naam niet zo groot te hebben. Volgende keer is het misschien beter.

ps...het kussen is al weg. Mee naar het kantoor van mijn zoon.

Reacties

  1. Wat een leuk kussen. En handig zo met een zak aan de achterkant.
    Slim hoor om je foto's te voorzien van jouw merk. Kan niemand ze ongevraagd gebruiken. Misschien moet je de letters wat transparanter maken. Vallen ze minder op, maar nog steeds aanwezig.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk kussen met opdruk! en handig ook nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een origineel kussen! Hoe verzin je dat steeds?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf, heel stoer Elizabeth! Da's pas recyclen! Je zoon boft maar 😃

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superidee die zak op de achterkant! Erg leuk kussen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten