familiewapen

Ja wij hebben er één... een familiewapen.
Zo leuk.

Je hoeft niet van adel te zijn om je adelijk te voelen. Wij hebben gewoon rood bloed, maar een beetje "status" kan geen kwaad.

Zo dacht de juf van onze zoon jaren geleden. Ze liet de kinderen hun familiewapen kleien.


Laatst vond ik het weer. Misschien heeft het al eens op het blog gestaan, maar dat weet ik niet meer.
Dus laat ik het zien.

Ten overvloede nog de foto van onze voorvader...(nou ja..hij leeft nog, haha). Leuke getructe foto.Klik hier voor de post hierover.

Reacties

  1. Grappig! Van moeders kant hebben wij wel een wapen. Maar we hebben gewoon rood bloed.

    Als je kasteel Amerzoyen bezoekt mag je aan mij denken ;-) Mijn verre, verre voorvader woonde ooit daar.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten