raambekleding

Leuke raamversiering... een aardig idee?
Elianne bedenkt nog wel eens wat meer, naast haar babypopjes...

Je kunt met gewone ramen best wel leuke dingen uithalen.
Zoals de kerstramen van Elianne een tijdje geleden;

klik hier voor onderstaande foto waarop Elianne het gordijn van de meisjeskamer heeft versierd.
Of wat denk je van dit onderstaande papiergordijntje.
Ooit heb ik zelf voor kerst een keer geknipte a-4tjes in kantjes geknipt en voor het raam als gordijn opgehangen.. Het was zo kaal en ik had geen geld voor stof. Jammer dat ik daar geen foto's meer van heb...maar papier voldoet prima.

Of -en dit kom je wel vaker tegen de laatste tijd: een stok met hartjes. In Eliannes geval voor beide ramen.
Leuk he? Verander jij je raam wel eens?

Reacties

  1. Jazeker verander ik ze wel eens.
    Met een stok, met leuke dingen eraan, ook lichtjes!
    Met knutsels van de kinderen, of met een mooie lantaarn in de vensterbank en de rest rustig houden.
    Ramen decoreren is zoooooo ontzettend leuk en staat heel gezellig.
    (Je ziet het goed, ik ben weer terug!)
    Groetjes, Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verander niet de vensterbank maar wel wat voor het raam hangt. Voor staat een soort letterbakhuisje wat wordt aangepast aan het seizoen, achter hangt een stok die ook mee wisselt met seizoenen, sint, pasen of soms tussendoor wat neutralers als hartjes of bloemen.
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi allemaal! Vooral die eerste foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had voor het raam een hanger van witte stokjes met daaraan vogelhuisjes en vogeltjes. Er lag steeds witte pooeder op de vensterbank en ik dacht dat het van de gesso kwam die ik op die stokjes had gedaan :-). Toen kwam mijn man tot de ontdekking dat de stokjes vol met houtworm zaten, weg raamversiering! :-)Maar deze, die jij laat zien, zijn wel heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het waren die stokjes van de goedkope winkel met daarin een ijzeren steel met ogen waaraan je je ornamentjes kon hangen.
    Ik heb ze meteen weggegooid.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten