press papier van een souvenir, souvenir van een press papier

Afgelopen jaar hebben  we afscheid moeten nemen van mijn schoonmoeder.
Naarmate het langer geleden is, wil ik graag even bij haar langs, maar dat kan dus niet meer.

De bijzondere band die er was, houd ik in ere in gedachten.

De spulletjes die nog over waren, konden nog verdeeld worden en daarom zijn we een keer gezellig bij elkaar gaan zitten om bij te praten met broers en zussen en om verder de laatste dingen
uit te zoeken.

Daar zat ook een press-papier bij... Een souvenir van één of andere waterval onder een dik stuk glas.
Ik zag er gelijk de waarde van. Mooi glas! 



Mijn man weekte voor mij de oude souvenir-foto eraf. En printte een stukje trouwfoto uit van mijn schoonouders.

Die heb ik erachter geplakt en heb nu een prachtig souvenirtje van de mensen van wie we houden.




Reacties

  1. Wat is dit mooi geworden. Een echt mooi aandenken. Gewoon gebruiken en ze steeds weer "tegen komen"
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt prachtig, Elizabeth!!

    Groetjes Nely

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi om zo een foto te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie herinnering. Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel bizonder herinnering Heft u mooi gemaakt.
    mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten