poppetjes van papier knippen

Dag allemaal...daar ben ik weer.

Een reactie op Laura, die me een vraag stelde... Hoe maak je een poppetjes slinger van papier met de gezichtjes dezelfde kant uit. De slinger op mijn blog suggereert dat... maar in dit geval is het een strik aan een hoed.

Ik heb die een tijdje geleden geplaatst. 
klik voor de rest van dat bericht hier


Ik heb die hoed ruim geknipt en de strikken (volgens mij) later per strik geknipt. ( 12.37 uur: Ik word gecorrigeerd door een lezer, in dat vorige blog staat dat ik later de strik er af heb geknipt... )
Ik heb nog eens geprobeerd om gezichtjes dezelfde kant uit te krijgen met vouwen en knippen, maar dat is me nog niet gelukt, Laura!

Als iemand het weet, mag ie het zeggen... en intussen ga ik nog wel eens kijken of zoiets me lukt. Wordt vervolgd.

Reacties

  1. Als ik je eerdere bericht begreep had je het zo geknipt dat de dametjes twee strikken hadden. Door steeds aan dezelfde kant de strik af te knippen keken ze allemaal dezelfde kant op.
    W.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er weer leuk uit hoe je het dan ook gedaan mag hebben.
    Bedankt voor je reacties op mijn blog over de picasa en foto's. Ik heb ze inmiddels weer terug kunnen zetten maar het blijft lastig.
    fijn weekend en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts