kringlopen in Zwolle

Zomaar een zaterdagmiddag "kringlopen"

Als ik al dat glaswerk, die hoeveelheid boeken en soorten doosjes zie, dan voel ik me een soort van "gerustgesteld": het is er gewoon allemaal... het hoeft niet bij mij in de kasten te staan. Als ik iets nodig heb, kan ik het zo halen voor een klein prijsje.





En dus laat ik de dingen staan....tenzij ik er direct iets mee kan.



Maar heerlijk blijft het... kringlopen.
Vooral omdat er zoveel bedacht is om de ruimtes ook nog eens mooi aan te kleden. Het verschilt wel per kringloopwinkel... maar het heeft beslist een streepje voor als er werk van de winkel is gemaakt.



In Zwolle zitten heel wat van die zaken en gelukkig maken een aantal er iets bijzonders van.
Ik heb dat al eerder laten zien.
klik daarvoor HIER
en
en klik HIER voor nog meer



Afgelopen zaterdag nog even wat foto's gemaakt hier en daar. 
Hoe vinden jullie de gestapelde pottentorens... Wat een gaaf idee...
En de andere aankleding was boven in de koffieruimte gemaakt. Prachtig.



Eens kijken of ik de potten die ik nog heb, goed zou kunnen stapelen.

Reacties

  1. Welke kringloop is dit? Wat een boeken! Ik herken m zo niet..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. #Creations by Corline
    Stichting kringloop in Zuid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn dochter Daphne en ik waren ook helemaal weg van die gestapelde potten. Dat had tot gevolg dat zijn ook is gaan stapelen. Het probleem was de lijm, zij had het gedaan met houtlijm maar dat wordt buiten weer zacht. Mijn vogelvoertoren, die ze had gemaakt, is helemaal ingestort :-)
    Nu ga ik maar porcelijnlijm kopen.
    Leuke foto's heb je gemaakt. Wij houden ook zo van de kringloopwinkels. Vooral die aan de Deventerweg en die bij het kamperlijntje.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, kringlopen. Sinds kort is bij ons de kringloop flink uitgebreid. De ruimte leent zich nu veel meer voor leuk etaleren, wat het winkelen zeker ten goede komt. Ik ga er altijd naar toe nadat ik mezelf heb toegesproken dat ik eerst nadenk voor ik iets koop ;-)
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, zijn het bij jullie nog leuke prijsjes? Vaak is dat niet meer. Ik denk dat het komt omdat er veel handelaren komen kopen.

    Die pottentoren is echt leuk! Geweldig idee.

    Fijn weekend.

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk he, zijn die torens.
    Ik heb er op mijn blog, een paar berichtjes geleden ook al aandacht aan besteed.
    Elke keer als ik binnen kom bij de kringloop kijk ik even naar de torens, ze blijven mooi en heel erg creatief!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten