kaarten met zijde schildering.


Hetty stuurde me een aantal foto's van prachtige kaarten. Ze had een kennis van vroeger ontmoet
en bij de uitwisseling van hobby's kwam de gezamenlijke interesse voor kaarten maken aan de orde.



Leuk... Hetty maakt immers van die prachtige kaarten met gedroogde bloemen!

Maar deze kaarten mogen er ook zijn. Ik weet niet of ik toestemming heb om haar naam te noemen, maar laat ik dat met initialen doen. Emma D-L.

Hierbij de foto's



Ik vind zijden kaarten iets speciaals hebben, het glanst mooi en de tafereeltjes zijn sprookjesachtig.



Oh, en deze is prachtig:


Nog een aantal van Hetty zelf... Spreekt toch voor zich!

Reacties

  1. Leuk dat ze geplaatst zijn.
    Emma zei dat het moeilijk was om aan Passe Partout kaarten te komen.
    Wie helpt??
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten