kaal nekkie, sjaal nekkie

Zoveel shirts met kol of kraag heb ik niet. Maar eigenlijk is het mooier om iets om je hals te dragen. Bij mij tenminste wel.



Vaak is net dat kale nekkie té kaal...



Daar is wel wat aan te doen. Dat heb ik al eens eerder beschreven. klik hier voor die post

Pas geleden kreeg ik een zak met kleding waarin dit leuke shirt zat.. Maar zoiets past en staat mij niet. Ik val echter voor het stofje en de kleur...



Omdat ik "toevallig" 's morgens deze trui had aangetrokken en mijn nekkie te kaal vond, wist ik het ineens weer...oh ja... zo'n kolletje is leuk.
Dus de schaar erin en klaar is de kol.




Reacties

  1. Fantastisch idee!
    Een recycle topper.
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, mooi. Zo knip ik ook wel eens de lange mouwen uit een shirt en draag die onder een shirt waar half lange mouwen in zitten , zo kan je hem de hele winter door dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,
    Ik zie een hele leuke slinger van geknipte poppetjes in juni 2013. Deze kijken dezelfde kant op. Hoe heb je het papier gevouwen?
    Ik ben voor een vriendin op zoek naar hoe je poppetjes dezelfde kant op kunt laten kijken in zo'n slinger...
    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. # Laura... ze stelde me een vraag over de papieren poppetjesslinger. Laura; eigenlijk "kijken" de poppetjes hier naar voren. Maar je kunt de poppetjes voor het grootste deel knippen en dan als laatste een gezichtje knippen in de helft van het knipsel. Die muts heeft strikken aan dezelfde kant. Die heb ik later bij de andere kant weggeknipt.
    Een gezichtje is nog weer ingewikkelder. Ik ga het een keer proberen en maak er dan een tutorial van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ja, echt waar dit is weer zo'n leuk idee zo eenvoudig maar je moet het "gewoon" even bedenken.
    Dank voor het idee.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi!en de kleur is precies goed bij le shirt

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts