agenda van 2015 zelf versieren

Nieuwjaar, nieuwe agenda....


Opnieuw heb ik een agenda gekocht die zo goedkoop en degelijk mogelijk was. Gewoon een blauwe weekagenda voor nog geen 1,50.
Is me vorig jaar prima bevallen, dus waarom zou ik moeilijk doen.



(Ooit heb ik me voorgenomen om zelf een agenda te maken, maar ja..daar komt niet van).

Vorig jaar ging er een leuk stofje om mijn agenda. Wat dit jaar?
Eigenlijk was ik van plan om er een denimhoes voor te maken, maar ik kwam een paar staaltjes behang tegen, die precies de grootte hadden van de agenda. Leuk om hiervoor te gebruiken!



tja...die passen ook nog eens bij elkaar.



Gauw gepiept. Alleen het blauwe lintje past er niet bij. Moet ik dus nog maar vervangen. (of niet)

Ik ga fleurig het nieuwe jaar in. Helemaal blanco, vol verwachting.
En jij?

Reacties

  1. Wat een leuk idee. Ik heb ook nog heel veel van die staaltjes liggen en nog geen agenda dus het blijft even in mijn hoofd.
    Ik zou het blauwe lintje helemaal niet vervangen.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik heb de goedkoopste gekocht, maar dan wel met alle dagen op 2 bladzijdes, ik hou van overzicht. Ik heb al een hoes gemaakt maar vind m niet mooi zitten. Dan toch maar weer een Flow-inpakpapiertje met plakplastic denk ik.
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is wat wij hobby-ers doen, goedkope agenda kopen en dan pimpen.
    Leuke restjes papier hoor.
    Je kunt aan het blauwe touwtje ook een paar bijpassende kleuren kraaltjes, belletjes of een bedeltje hangen.
    En.....je schrijft met een blauwe pen, dus ik zou het zo laten ;-

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten