waxinelichtjes hergebruiken, kerstversiering

Sterren of bloemen maken op je raam....mooi voor de donkere dagen.
Vorig jaar heb ik dit bedacht.

Eigenlijk herhaal ik nooit een bericht, maar dit is voor mij zo'n succes dat ik het er nog een keer op zet.

Maak mooie sterren van de lege waxinelichtjescups.



klik hier voor de link

Ook de water en vuur lichten in mijn paginahoofd hierboven, is de moeite van het namaken waard.



Vind twee glazen vazen, die makkelijk in elkaar kunnen. Vul de grootste met wat water dat je kleurt.
Je kunt daar voedingskleurstof voor gebruiken...maar ik heb het met een gebroken viltstift gekleurd.
Zet het kleinere glas erin en zet daar een brandende kaars in.
Fijne versiertijd toegewenst allemaal.

Reacties

  1. wat een mooie kerstversiering.
    En dan weet je ook al wat te doen met de waxine lichtjes. dankje voor de tip.
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zijn ze. Ik zie jammer genoeg je hoofdfoto niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig. Vooral die kaarsen "in het water" vind ik leuk.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten