notitieboekje pimpen

Eigenlijk was ik van kadolintjes een boodschappentas aan het haken, en zocht naar wat nieuwe kleurtjes in mijn rommel-la.
Daar zaten ook bredere lintjes in. 
Met die bredere wilde ik altijd nog eens proberen een mandje te vlechten. Maar dat wordt wat slap.



Onder het genot van een kopje koffie 's avonds op de bank, ben ik toch maar een keer aan de vlecht gegaan.
De hoeken vaststekend op mijn spijkerbroekspijp, want anders schiet alles telkens los.
Uiteindelijk heb ik het vlechtwerkje vastgenaaid.. met de machine op een kaftje van een leeg notitieboekje.




Even verder beplakt om het af te maken en het ziet er glanzend en feestelijk uit.



Reacties

  1. Ziet er leuk uit. Gezellig om notities in te maken. Gaat het al wat beter?
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! Zo gaaf dat u altijd gewoon dingen uitprobeert en dat het dan ook zoiets leuks wordt! X

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten