kralenslinger voor de kerstboom

Hier moet ik wel om lachen.... kan ik niets aan doen, maar het is zó precies als ik zelf in mekaar zit:...Eerst eens kijken voor je weggooit...misschien...



Er zijn mensen die zonder na te denken afval weggooien (en hoe makkelijk is dan het leven...;-))
Maar je hebt ook mensen die werkelijk overal nog wel iets bruikbaars in zien.
Restjes stof, stukjes lint. of zelfs snoeppapiertjes.
Zo iemand ben ik ook. kijk maar bij één van mijn eerdere blogposts.(Gelukkig ben ik nog net normaal genoeg in dat opzicht... het is geen hoarding of zo). 

klik hier



Op de werktafel bij de inloopochtend zag ik die ketting (bovenste foto) liggen. GEWELDIG... bonbonpapiertjes als kralen.
Door Joke Z. gemaakt.
Het idee alleen al.

Maar wat doe je er mee...Om 'm nek zou ik zelf zoiets echt niet hangen.
In de kerstboom....dat zou een optie wezen. Ja... voor Joke zelf dan maar, want die kerstboom heb ik ook al niet.
Tóch een leuk idee dat symbool staat voor creatief denken.

Reacties

  1. Oh heerlijk herkenbaar bericht weer. In alles iets zien heet creatief zijn. Prachtige kerstslinger .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :-))
    Dat is volgens mij ook een leuk werkje om met kinderen te doen. Worden ze meteen milieubewust!
    Fijne dag,
    Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik snap het helemaal dat verzamelen.
    Ook last van. Het zal de creatieve geest zijn denk ik,
    "omdat je overal wel iets in ziet"
    Ie hebt het al eens eerder laten vallen dat je geen kerstboom hebt. Is dat om religieuze redenen of gezondheid of houd je er gewoon niet van? (Geen antwoord is ook prima hoor)
    Fijne dag nog, groet, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel creatief. Ik zou źe ook in de boom hangen. Fijne dag nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maar ik heb ook al geen kerstboom.Ik neem de "kralen" wel weer mee naar de inloop als we kerststukjes gaan maken. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toen wij klein waren , maakten wij groote baalen van dit soort papier
    mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten