kerstpresentjes

Helemaal verrast ben ik met wat aardige kerstpresentjes.... zomaar gekregen van mensen die me gunstig gezind zijn...;-) En ik kocht wat kleinigheden omdat ik het niet kon laten.



Eén van mijn dochters maakte dit tafelstuk. Mooi...ik was er zelf nog niet aan toe gekomen iets te maken.

Op een kerstmarkt van een huis van Philadelphia kocht ik deze papieren sterren. Mooi zijn ze. Eenvoudig te maken van gedessineerd papier waarvan het randje in kartels is geknipt en met verf is afgestempeld. Zo'n pakje kostte een kwartje... daar laat ik het niet voor liggen.


Ook maakten ze daar kerstzeepjes. Met een houten ornamentje eraan, in dit geval een boompje.


Flora gaf me op de inloopochtend een versiert busje.
Met liefde en aandacht gemaakt, dat kun je wel zien.



En Marja bracht in plaats van een kaart deze bonbonhanger langs. Ze had er een heleboel die ze aan een versierde ring had gehangen, compleet met kerstverlichting. Helaas heb ik daar geen foto van.
Het gevouwen ornamentje is gestanst met de cuttle-bug en daarna gevouwen.
Wat origineel...dit presentje.



Dat maakt het extra feestelijk om deze dagen in te gaan.
Het zijn feestelijke kleinoden. Dank allemaal.

Reacties

  1. Je boft maar. Wat een prachtig bloemstuk. En de andere dingen zijn ook prachtig. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk allemaal! Ik wens jou en je gezin hele fijne feestdagen toe

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten