Kerst bij de kringloop.

Nou inderdaad... geveld door een akelige griep! Alle verschijnselen die ik bij onze (klein)kinderen voorbij zag komen, heb ik nu zelf. Het verschil is, dat ik in bed kan blijven liggen en dat ik niet kleintjes hoef te troosten die er erg slecht aan toe zijn en zich hondsberoerd voelen. Zo zielig voor die kindertjes en de mama en papa... Zoals ik al zei... onderstaande had ik al klaar staan..makkelijk dus. Ik hoop dat de griep jullie deur voorbij gaat.

Vorig jaar kwam ik er achter... je kunt goed kerstspullen 'scoren' bij de kringloop.
Kies de mooiste dingen daar uit. Scheelt je een boel geld.

Ik heb vorig jaar een glazen vaas gevuld met kerstballen.



Misschien ook een idee voor jou? 


Reacties

  1. Sterkte toegewenst. Mooi al die ballen in een vaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap!! En zo leuk om even bij de kringloop te kijken.....en natuurlijk een kleinigheidje mee te brengen, goed idee voor de kerst!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap!
    Er heerst inderdaad een gemene griep.
    Hier zijn we ook alle 8 ziek geweest. Het was de afgelopen 2 weken een waar ziekenhuis. Een aantal dagen waren we met 4 of 5 tegelijk ziek thuis. Eerste week was het vooral buikgriep. Maar de tweede week een hardnekkige koorts.
    een keer naar de kringloopwinkel gaan staat al hel lang op mijn verlanglijstje. Helaas zit hij niet zo heel dichtbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had al het plan om zo meteen naar de kringloop te gaan.

    In vazen en glazen schalen doe ik al heel vaak kerstballen. Meestal ook nog met een lichtje er bij.

    Wat vervelend voor je dat je ziek bent. Ik wens je heel veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vervelend dat de griep ook jou treft. Van harte beterschap.
    En ja, die kringloop, geweldig, alleen al om te kijken. :-)

    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hè wat vervelend! Van harte beterschap, ziek maar goed uit, dan kan je er met kerst weer tegenaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten