kaarten van Flora

En.... hoe is jullie sinterklaas weekeind geweest? Lekker laten verwennen?
Sinterklaas heeft ons overgeslagen en eigenlijk kwam dat prima uit. Want in één gezin (klein)kinderen, daar werd de één na de ander snorziek en dus heb ik daar mijn tijd doorgebracht...
En nou maar hopen dat ik die akelige griep niet krijg, want oh, wat waren ze beroerd stuk voor stuk.
Ik hoop dat de griep verder onze deur mooi voorbij gaat.
Vorige week heb ik al wat blogposts in orde gemaakt.. dat scheelt en dus kan ik nu van start gaan deze week met een aantal leuke berichten. Zoals onderstaande:

Flora liet me een paar zelfgemaakte kaarten zien. De mooisten heb ik op de foto gezet.
Beetje met slecht licht, maar ze zijn nog steeds de moeite van het bekijken waard.





Ook Joke T was bezig met kaarten. Het voorbereidende werk dan.



Ik heb vast foto's genomen, en hoop de kaarten die klaar zijn ook nog te laten zien.
(Ik krijg er vast nog een foto van, hé Joke?) 

Reacties

  1. He bah, griep nee laat dat niet hopen voor je. Prachtige kaarten. De Sint weet ons ook niet te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts