appeltjes als versiering voor kerst

Op de valreep kreeg ik van Hetty nog appeltjes en mos...en gelukkig kon ik dus nog mijn bakjes maken, die ik al zo lang wil maken; Ze zijn zo lief en het zit gauw in elkaar. De potjes heb ik ooit gekocht en lagen in een laatje te wachten om eens gebruikt te worden.



Natuurlijk kun je er nog van alles bij bedenken... touwtje erom heen...label er aan, kantje erop plakken. Ik zou zeggen; ga je gang...voor mij is het zo mooi genoeg.


De meeste appeltjes zijn opgegeten door de vogels, maar misschien heb je nog geluk dat je ze vinden kunt. Dan is dit een aardig karweitje.


gemaakt door Elianne

Rijg ze op ijzerdraad en je hebt een prima versiering voor je raam.

Natuurlijk kun je het ook ingewikkelder maken. Versier en een kersstukje mee.





Reacties

  1. oh, je appeltjes zijn echt super! mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!! Ben ook in de luxe dat ik appeltjes heb gekregen maar ben er nog niet aan toe gekomen. Zo'n hart vind ik mooi maar de appeltjes worden zo snel rot vind ik dan.
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOO wat ziet dit er gezellig uit! Ik wens je hele fijne kerstdagen toe met je gezin!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er allemaal feestelijk uit.
    Ik wens je fijne feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten