vuurtoren schilderij.

We zitten echt in de herfst. Het is niet mijn seizoen...ik houd meer van de lente. Maar dat wil niet zeggen dat er niet te genieten valt. Wat me opvalt zijn de prachtige luchten. Af en toe eens naar boven kijken en je zegeningen tellen. Dat houd ik mezelf steeds weer voor. Er is veel om dankbaar voor te zijn.

Iets waar ik heel dankbaar voor ben.. is dat ik nog steeds naast mijn man wakker kan worden in de ochtend.
"Samen"  wat een kostbaar woord is dat.


Mijn man heeft weer een prachtig schilderij gemaakt.  Ook met zo'n prachtige lucht.

Even laten zien. 




mooi he?

Waar danken jullie voor vandaag?

Reacties

  1. Ik dank vandaag dat mijn kinderen de mogelijkheid hebben om te leren zwemmen. Een belangrijke vaardigheid vind ik zelf. Zwemlessen kosten geld en het is iedere week inspannen om ze klaar te krijgen voor de zwemlessen (momenteel zijn er drie op zwemles). Daar dank ik voor. Voor die mogelijkheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. daar ben ik ook zo dankbaar voor, dat wij nog samen zijn, het had een tijdje geleden héél anders kunnen gaan, maar deze week is mijn liefste na 4 jaar genezen verklaard. Een prachtig schilderij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig schilderij! Ik dank vandaag dat het weer een beetje beter gaat en dat onze grote dame zo lekker in haar vel zit dat ze haar feestje vol met vrienden heeft, een tegenstelling met hoe het eerder was.
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Echt mooi. Vandaag dank ik voor alle vrijheid komende tijd en de kans/zin die het mij geeft om weer eens wat meer te knutselen en schrijven...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten