vogelhuisjes boom

Even bij De Kievit Optiek langs...ogen laten controleren. Een goede opticien is nooit weg. We rijden er graag voor naar Rotterdam.
Als we vlakbij parkeren, ergens midden in de stad vlak bij de Nieuwe Binnenweg, zie ik dé boom; een echte vogelhuisjesboom... Naast een blok huizen. 
Ik ga er even foto's van maken. En daar staat meneer "de bewoner" die de boel netjes maakt bij zijn huis.
Wat een leuke boom, constateer ik hard op. Hij vertelt dat er nog veel meer gaan komen. Zijn vrouw koopt leuke vogelhuisjes als ze ze tegen komt en dan hangen ze die in de boom...gewoon in de straat naast hun huis.






Het ziet er zo vrolijk uit. Kijk, in Rotterdam in die wijk, maken mensen er toch wel wat van, vind ik.
Ik heb al eens eerder foto's genomen daar in die straatjes...deze o.a.: 



Pas geleden in Kampen kon ik het ook niet laten om wat foto's te schieten van groen. Zo'n klein straatje wordt er een stuk vrolijker van.





Nou hier nog.. 

Reacties

  1. Zo leuk, die vogelhuisjes aan die boom. Als ik een vogel was ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig. Ik denk dat iedereen die langs die boom loopt een brede glimlach op zijn gezicht krijgt!
    Fijne dag, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toffe boom, vind dat vogelhuisje-caravan echt super. Misschien kun jij beginnen? Dan volgen er ongetwijfeld ook bij jullie anderen.
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat een schattige huisjes, daar wordt het inderdaad gezellig van. Zoeken meer mensen moeten doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat fleurt lekker op! Moeten we veel meer doen, al zijn er in Zwolle ook van die leuke straatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n straatje als in Kampen... daar zou ik zo kunnen gaan wonen, maar dan wel met vogelhuisjesboom uit Rotterdam :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten