platte mand van chipsverpakkingen

Mand met een gouden randje.


40 cm vierkant. 

Bij vlagen ben ik hier mee bezig. Tussen de bedrijven door. 
Het blijft een gezellige bezigheid om dit te maken. Maar wat heb je er veel lege verpakkingen voor nodig... er worden gelukkig in Nederland heel wat chipszakken leeggegeten en ik heb een trouwe 'spaar-omgeving'.
Dat is met spijkerbroeken ook zo. Mensen weten dat ik daar graag mee aan de haal ga en er wat van wil maken. Maar uiteindelijk heb
ik maar beperkte tijd en moet ik kiezen wat ik ga doen.

Nu heb ik een nieuw project dat ook nog eens een beetje op tijd af moet. Ik moet echter eerst uitvinden hoe ik dat ga uitvoeren en daar ben ik nu mee bezig. Wat het is? Nou dat horen jullie nog wel. Eerst maar eens kijken of ik het kan waarmaken als ik aanbied:
''laat mij dat maar doen..."  Oei...


Ik dwaal wel af zeg.... Deze  mand, daar ging het over. 
Eigenlijk is ie te mooi om iets in te leggen, maar hij is stevig genoeg.
Er zitten weer aardig wat uurtjes werkplezier in.

Heb je belangstelling voor deze of één van de andere manden?
klik hier  of klik hier of klik hier of klik hier bijvoorbeeld.

Je kunt ze bestellen... alles-vanellis@hotmail.nl

Reacties

  1. Wat is die leuk en origineel. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt prachtig! Wou dat ik dat ook kon leren!
    We beginnen met extra sorteren & recycleren, en knutselen met de kids (2 & 4 jaar) met wegwerpmaterialen. De rest volgt nog wel ;) Groetjes, Ines (België)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten