leuk verpakken

Een kadootje mooi inpakken is tegenwoordig mogelijk omdat er zoveel aangeboden wordt in de winkels.
Er is een hele handel ontstaan in rolletjes lint, pakpapier, labels, stickers, lintjes, knopen enz.enz.

Het is heerlijk om een kadootje te maken en te krijgen wat er zo sierlijk verpakt uit ziet.

Zoals jullie inmiddels wel weten, kan ik maar moeilijk wat wegdoen. Ik heb een doos  met van dat spul. Zo hoef ik niet te kopen maar zoek gewoon iets uit, dat me van pas komt.

Laatst zat ik met een leeg plastic verpakking van een ansichtkaart in mijn handen en die doos voor me.
Het viel me op dat er wel verschillende combinaties mogelijk waren, daarom sloeg ik aan het 'verzamelen' en ordenen. 



Ik dacht: als ik al die dingetjes nou eens in dit plastic stop, dan is dat op zich al een kadootje.
Zo gedacht, zo gedaan....

Vast ook gezellig om te krijgen.

Reacties

  1. Inderdaad een heel gezellig kadootje om te krijgen! Dat is iets wat er bij mij nog wel eens bij inschiet, leuk verpakken. Meestal is het onder tijdsdruk: Hup, snel papiertje erom. Daar wil ik toch eens meer aandacht aan besteden!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook zo'n doos, heerlijk om altijd wel iets passends te kunnen vinden. Natuurlijk is dit al een leuk kadootje op zich!
    Fijne dag, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee. Ziet er al heel leuk uit zo. Hoe ga je dat nu weer leuk inpakken? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar een leeg zakje (wat je normaal wegdoet) al niet goed voor is! Ik zou blij zijn als ik het kreeg! Zo lekker kleurig, zonde om te gebruiken.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is "gewoon" een leuk idee. Ziet er heel vrolijk uit.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts