omslagdoek haken met bijzondere sluiting




Op de verjaardag van één van onze schoondochters zit de kamer lekker vol. Vrolijke boel.
Ik tref Ineke ook weer en praat gezellig bij. Ze is een lieve vrouw, creatief én een praktisch ingesteld mens... met goede tips over hoe je dingen kunt maken. 
Als ik informeer wat haar laatste mooie dingen zijn die ze heeft gemaakt, wijst ze naar de kadootjestafel.. Daar ligt de omslagdoek die ze heeft gehaakt voor onze schoondochter.
Grijstinten passen uitstekend bij de outfit van haar, dus haakte Ineke met die kleuren.
Helemaal ín en lekker warm.


Maar wat ik nog leuker vind bijna (kan ik ook niets aan doen...ik houd van originele ideeën) is de sluiting. Ineke heeft bij de Xenos plastic onderzetterbloemen gekocht en omgehaakt! 
Het was wel een lastig werkje vond ze, maar kijk nou toch eens wat gaaf!
Ze heeft een satéprikker geverfd en gelakt en die hoort er nu bij. Daarmee kun je dus die omslagdoek vastmaken. haha. Echt een goed idee!



Zo'n bloem kan uitstekend in je haar... eveneens met die steker...of met een houten stokje misschien?
Ineke bedankt ... als ik je weer zie, dan ben ik benieuwd wat je nu weer hebt bedacht....(vorig jaar had ze een krans... klik voor dit goede idee hier)

Fijne dag allemaal.

Reacties

  1. Wat een ontzettend leuk idee! De omslagdoek is ook heel mooi,
    groetjes
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supergoed idee! Ik heb nu zo'n houten dingetje om mijn omslagdoek dicht te houden, maar dit vind ik veel mooier! Ga ik onthouden....
    Trouwens, die omslagdoek is ook mooi, hoor, hihi.
    Groeten, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten