notitieboekjes pimpen

Na wat blogstilte weer een post... Allemaal een gezellige en creatieve week toegewenst natuurlijk.
Hebben jullie bijzondere plannen voor deze week wat betreft dingen maken of doen? Leuk als je dat laat weten in een reactie, dan kunnen jullie dat ook nog eens van elkaar lezen.

Ze lagen er al een poosje... een aantal notitieboekjes die ik had gekocht om te pimpen. Maar daar bleef het bij. Tot zo'n moment dat ik druk bezig was met een project en even niet wist hoe ik verder moest. En dan kijk ik om me heen om afleiding te zoeken...."oh ja...die notitieboekjes... die liggen er nog"  denk ik dan.

Wat kan ik er mee.... 


Nou ... bijvoorbeeld een stukje schoolbordfolie opplakken en een beetje versieren...
En eens kijken, wat heb ik nog meer binnen handbereik.... ja...gekleurde prijsstickers.


Dus -stel - je houdt niet van kant en zwart maar van kleur en vrolijk...dan kunnen zulke stickers ook best...haha.


ok...genoeg gefreubeld.... terug naar mijn project, even weer concentreren op het echte werk.

Reacties

  1. Leuk zeg! Ik heb het ook al een keer gedaan, notitieboekjes pimpen. Ik vind die kleine ronde stickertjes erg leuk!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten