In d'Weckpot

Omdat er zoveel leuke ideeën waren op die talentenmarkt, wil ik nog een keer wat daarvan laten zien.
(Ik kom nog wel eens om de hoek met deze markt, daar haalde ik voor jullie wat inspiratie vandaan).
Zo maakt Corien tegenwoordig allerlei pasta's, kaasjes, wijn en bijvoorbeeld ook deodorant zonder nare toevoeginen. Ze is daar sinds een poosje mee bezig en het heeft duidelijk haar hart. Ze kan er heerlijk over vertellen.


De kraam was prachtig aangekleed met deze producten en ik kon het echt niet laten om er wat van te kopen.


Natuurlijk niet alleen omdat het er goed uit zag, maar evengoed vanwege nieuwsgierigheid.
Deze pure noten-rozijnenpasta bijvoorbeeld is heerlijk op een boterham met kaas, maar zonder kaas is net zo lekker hoor! En er zit geen toegevoegde suiker in. What you see is what you get.
Ze had meerdere smaken, dus ben ik niet uitgeprobeerd.


En één van de kaasjes nam ik mee. Deze was behoorlijk pittig, lekker bij een glaasje 's avonds.
Wat een uitzoekerij zal het zijn geweest om dit te maken allemaal. 
Er zit veel aan vast om goede producten te maken, dat heb ik wel begrepen. Lof voor Corien.


Het is wel duidelijk geloof ik he? Ik ben fan van In d'weckpot.

Reacties

  1. Oh, dat ziet er mooi uit en daardoor al lekker!
    Fijn weekend! Christel

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten