doosje vouwen

Natuurlijk heb je op de kleuterschool wel eens een doosje gevouwen (hoe ging dat ook weer)

Maar op je oude dag is dat nog steeds leuk...vinden wij "van de inloopochtend".
We gingen dus een doosje vouwen. 



Wat een priegelwerk.. dat vouwen viel wel mee. Met een heel goed stappenplan voor je neus kan het haast niet mis gaan. Daar had Joke Z goed voor gezorgd.

Wel precies werken, anders wordt het niks.

Niet iedereen kwam eraan toe. Kletsen en werken tegelijk is soms onhandig.
Maar uiteindelijk ging Ans bijvoorbeeld mét een doosje naar huis, het was haar gelukt.



En ik kon het ook niet laten. Dit doosje stond immers al op mijn to-do-list.
Dus vouwde ik er lustig op los (en kletste tegelijk, tja...)
Ik kreeg het niet helemaal meer in elkaar... en nam het mee naar huis. Mét de kaart van Joke T. die ik kreeg.Eerst maar eens eten..



Wil je dit mooie doosje maken? Dat kan. Joke stuurde me de link.. 
Mocht dat niet lukken, stuur me dan een berichtje...want dan zet ik mijn eigen stappenplan op de blog.

Reacties

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten