talentenmarkt

Vandaag is het zover: tussen 1 en 4 's middags is de talentenmarkt.... ik heb koek gebakken en drinken meegenomen, want alle gasten krijgen gratis drinken en iets lekkers aangeboden.
Ieder die een kraam heeft brengt iets lekkers mee...



Mijn man laat voor het eerst zijn schilderijen zien. Bovenstaande bijvoorbeeld.

Ik ben met voorbereiden niet zo intensief bezig geweest.... ik rommel gewoon door met dingen bedenken, uitproberen en maken en als daar toevallig iets leuks uit voort komt, dan mag het mee.

Ik heb de voorraad knijpportemonneetjes wat aangevuld de afgelopen tijd. Die dingen gaan als zoete broodjes over naar een andere eigenaar.


Want ze zijn heel schattig en niet zo duur.
Bovendien zijn ze behoorlijk handig. Met zo'n ding in je tas heb je altijd een paar snoepjes bij de hand of wat kleingeld. ( je kunt het nou eenmaal voor meer dingen gebruiken en zelfs meerdere van die dingen in je tas stoppen).
Maar kinderen zijn er vooral gek op, want dit spreekt tot de verbeelding.





Verder heb ik mijn voorraad etuis aangevuld. Daar was ik aardig doorheen.
Ik had ze op de foto gezet... bijna vergeten.



Ik heb veel zin in die markt, vooral vanwege de feestelijke en hartelijke sfeer die er hangt.




Ik hoop volgende week wat werk te laten zien van wat ik tegen ga komen vanmiddag. Maar je bent natuurlijk zelf ook welkom. Scroll even terug, eerder heb ik al het adres opgegeven.

Reacties

  1. Leuke dingen! Ik hoop dat je een fijne middag hebt (gehad).
    groet,
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je man is erg goed in schilderen. Prachtig werk. Leuke beursjes. Je had vast een goede verkoop. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. U man tekent mooi
    en de tasjes zijn leuk en handig
    mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie blog, ik vondt u via andere bloggers...zal zeker meer bezoeken...groetjes ❤

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten