talentenmarkt nog een keer

Even verder waar we gebleven zijn. Wat is het leuk dat er mensen kwamen die mijn blog volgen.
Ik heb heel wat gezellige gesprekken gevoerd.
Wat een gezellige ontmoetingen met bekenden en totaal onbekenden.




Aan sommige kinderen én volwassenen heb ik uitgelegd hoe ik de manden maak van chipsverpakkingen.

(Voor ik nu de vraag krijg om een workshop te geven: dan leg ik jullie in een half uur uit wat je moet doen om uren te vlechten.
En dan moet ik nog verder met iets waar je dus eerst niet aan toe bent...
Ik zie dat niet zo voor me...omdat je het her en der ook op internet kunt vinden).


We hebben een man in onze gemeente die heel veel maakt van lego en ook op tentoonstellingen staat.
Hij wilde wel komen. Wat is dat gaaf...grote tafels met lego voor de kinderen om te knutselen, een treinbaan op het podium waar normaal gepreekt wordt, allerlei bijbelverhalen uitgebeeld, prachtig ingerichte taferelen. 





Er was trouwens nog meer voor kinderen. Schminken natuurlijk en nagels lakken, maar ook een heerlijke boeken leeshoek... met van die lekkere relaxkussens.


Ze konden stoere armbanden maken of een workshop met bloemen volgen.




We hebben nauwelijks gemerkt dat er zoveel kinderen rondliepen, ze vermaakten zich wel.
Heb je belangstelling voor één van deze producten, geef het dan door... dan kan ik contact leggen met de makers.

Reacties

  1. Wat ontzettend leuk allemaal! Grappig, die man van de Lego ken ik nog, onze dochters zaten samen in een speelgroepje. Ze zijn al jaren terug verhuisd. Ik zie op Facebook wel eens wat voorbij komen van zijn Lego-bouwsels, heel bijzonder.
    Het knoopwerk (die kruisjes!) vind ik ook erg mooi.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt dat je het met ons deelt. Het is echt gemeente-zijn. Fijn!
    Wij hebben volgende week bazar. Ben benieuwd wat er staat.
    Zelf had ik niet veel inspiratie en helaas te weinig tijd. Dus toen ik tegen superacties van speelgoed aanliep, heb ik flink ingekocht.
    Nu maar hopen dat het ook flink verkoopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ellis, ik heb eindelijk mijn pannen onderzetter van spijkerbroeken naden op mijn blog gezet. Je kunt hem daar vinden. Leuk he, zo een talenten markt! http://jokehobbys.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten